Teenage rampage

Gräset är alltid grönare på andra sidan.
Regnet har gjort sitt till.
Funderade på att plocka fram handskarna när jag cyklade i godan ro.
Jag kom halvvägs till stan.
På Clas Ohlson köpte jag ett nytt tangentbord.
Gud må förlåta mig över vissa nedslag.

IMG_20160518_092049

Ett tangentbord med belysning.
Kan knappt bärga mig tills det blir mörkt.
Tror jag ska testa i badrummet.
Kollade en etapp på Girot.
Allt var sig likt.
Vurpor, doping och rock`n`roll.

IMG_20160518_092053

Somnade strax innan målgång.
I kväll lurar jag på en film om Karl XII.
Vad som helst men inte de så kallade samhällsprogrammen.
Kommer osökt att tänka på FFF.
Forum För Fårskallar.
Vad betyder E:et i Afred E. Neuman.

IMG_20160518_092259

Gräset växer och så klipper man det.
Allt går i cirklar.
Så även denna erbarmliga blogg.
Fram och tillbaka, upp och ner.
Lite som livet själv.
Återkommer med färgsprakande bilder på tangentbordet.

God afton!

2 reaktioner på ”Teenage rampage

Kommentera

