Goin´through the motions

Sitter och spanar ut mot horisonten.
Grönt är bara förnamnet.
Ska köpa en övervakningskamera.
Tjyvar göre sig icke besvär.

IMG_20160518_183929

I USA dödas fler av småbarn än av terrorister.
Allt går att bevisa med statistik.
Under mina 36 år i Sveriges 8:e mest utsatta stadsdel har jag bara blivit av med en olåst cykel.
Frågor på det.

IMG_20160518_183907

Kanske lägger jag ut en direktkamera på bloggen.
Vill ju inte att mina kära läsare ska missa nåt väsentligt.
I morse kokades ett ägg.
Bra TV tänker jag.

IMG_20160518_183939 

Ska ta mig ända in till centrum idag.
Min målbild är belgiska jordgubbar.
Termometern är redan uppe på 10 grader.
Det finns hopp om livet.

IMG_20160518_183954

Lyssnar på Al Wilson.
Om jag bara fick välja en genre, Gud förbjude, blev det nog soul.
Än så länge lever vi i fred och frihet.
Det kan vara värt en tanke ibland.

God morgon!

 

4 reaktioner på ”Goin´through the motions

Kommentera

