Keep on loving you

När katten är borta dansar råttorna på bordet.
Man kan aldrig vara för säker.
Se här vilken filur som fastnade på min nya övervakningskamera.
Lås in era räkningar och häng in rallyjackan på ett säkert ställe.

collage

Som tur är har jag Kråkan.
Jag känner mig trygg.
Funderar på att installera ett larm.
Man kan aldrig så noga veta.

f

Var nere på stan och köpte belgiska jordgubbar.
Tog inte en fika; jag repeterar: inte.
Är ej heller speciellt optimistisk.
N
är det gäller hockeyn asså.

Goderafton tjyvar och banditer.

2 reaktioner på ”Keep on loving you

Kommentera

