The right thing to do

Ta med badrocken.
Jag möter dig vid busstationen.
Allt är möjligt.
Älskar dig.

IMG_2305

Dina ord är min lag.
Solen skiner men det blåser svag nordan.
Tror det blir lä på bryggan.
Jag tar med en tröja.

IMG_2310

Neil Diamond sjunger Hanky Panky.
Vad mer finns att tillägga.
The time is now.
Och luften känns lätt att andas.

IMG_2318

Snart tar jag bussen till den gamla trästaden.
Jag lägger ner dubbla badbyxor.
Tar med en termos kaffe och två läskeblask.
Sen får vi se.

God morgon!

2 reaktioner på ”The right thing to do

Kommentera

