ÅTTA ÄGG

 

Sitter och väntar på pannkakor.
Regnet strilar strömt.
Ibland leker livet.
Vi har haft en underbar weekend.
Nu fattas bara några pannkisar.

IMG_20160528_095120

Idag skänker jag en extra tanke till min mamma.
Saknar dig mycket.
Ditt telefonnummer finns kvar i mobilen.
Du var min bästa vän.

IMG_20160528_095157

Snart är sköna maj till ända.
Jag har inget att klaga på angående våren.
Juni, juli, augusti….just sayin´.
Strax väntar sommarlovet.
Men först vill jag ha pannkakor.

God morgon!

2 reaktioner på ”ÅTTA ÄGG

Kommentera

