Addicted to love

Gå ut och lek med de andra gubbarna på torget, sa alltid min mamma till mig.
Så långt, allt gott.
Sol och blåst är dagens tema.
För övrigt fanns det en klänning kvar.
Meddelas endast på detta sätt.

IMG_20160530_153718

Förrådet är tömt på prylar.
Undantaget trenne hinkar modell större och en gummibåt.
På fiket åt jag en prinsessbakelse i choklad.
Svenska jordgubbar kostade 20:- litern.
Tror jag dånar.

IMG_20160530_153848

Träningslandskamp är en träningslandskamp är en träningslandskamp…
Det gäller att ramla snyggt.
Idrott är bara ett ekvivalent uttryck för fusk.
Jag väljer Trädgårdstider alla måndagar i veckan.
Människan lever ej allena av jordgubbar.
Dags för en kvällsmacka.

God afton!

2 reaktioner på ”Addicted to love

Kommentera

