Sweet thing

Livet är som en hockeymatch med tre perioder.
Jag har spelat två; första i Skara och andra i Skövde.
Snart dags för nersläpp i den tredje.
Just nu är det periodvila.
Peppning och taktikgenomgång.
Vi går för seger.

IMG_2545

Min masterplan är ett dopp i Boulogner och i eftermiddag i Karstorp.
Däremellan skall jag slå sönder några glas på Rådhuscafét.
Det är sommar och jag trycker på like.
Och en lättare lunch.

IMG_2556

Snart skall domaren blåsa till spel.
Jag känner mig tokladdad.
Undvik utvisningar i offensiv zon och slarva inte vid blå.
Tips från coachen.
För övrigt går det bra att läsa mig mellan raderna.
Allvarligt talat; carpe diem.

God morgon!


2 reaktioner på ”Sweet thing

Kommentera

