Hand in hand

Årets första tur till Tidan.
Bättre sent än aldrig.
Snart dags att börja träna inför simborgarmärket.
Sommaren och dess förpliktelser.

IMG_20160602_100743

Ska bara drick kaffe först.
Så jag står mig.
I Tidan finns ett av mina favoritfik.
Idag lutar det åt en bakelse.

IMG_20160602_100806

Sen finns det ett ICA och ett antikvariat.
Badet är endast öppet för simskolan så här års.
Lite utanför ligger brohuset.
Det är allt.

IMG_20160602_100843

Jag gillar det lilla.
Inga stora åthävor.
Jag är en enkel man med enkla vanor.
Och solen skiner från en klar himmel.

God morgon!

2 reaktioner på ”Hand in hand

Kommentera

