Good karma

Det blev inget regn.
Är mör i den gamla kroppshyddan.
Man blir inte yngre, sa alltid min mamma.
Får rikta in mig på ett bad.

IMG_2776

Finns det nåt vackrare en en svensk åker.
Plöjd, sådd och skördad.
Det blev aldrig någon bonde av mig.
Jag är för lat.

IMG_2794

Det var skolavslutning igår.
Hoppas de hunnit städa upp vid Boulogner.
Håll naturen ren borde vara obligatoriskt på schemat.
Själv har jag aldrig varit ung.

IMG_2792

Lyssnar på Roxettes senaste.
Gessle har gjort sin läxa.
Popmusik är kul.
Nu ska jag bada.

God morgon!

2 reaktioner på ”Good karma

Kommentera

