Big black car

Ger Håkan en chans till men blir bara full i skratt.
Jag pallar inte den mannen.
70 000 kan inte ha fel.
Jag drar något gammalt över mig.

IMG_2648

Funderar på en fika i Varnhem.
En söndag före en söndag.
Var detta verkligen meningen.
Kom tillbaka annandag pingst; allt är förlåtet.

IMG_2678

Har kollat på första säsongen av Starke man.
Kommer på mig själv med att skratta högt.
Däremot suger Tror du att jag ljuger.
Skämkudden räcker inte till.

IMG_2681

Enda kruxet är en lättare nordanvind.
Har hittat min kanal i etern.
P4 plus är den ultimata stofilradion.
Så skönt att slippa allt jidder.

IMG_2691

Så det lutar åt en cykeltur.
Vädret är inbjudande men gubben är seg.
Jag tar med badbyxorna.
I fall om att.

God morgon!

 

Kommentera

