Halv elva

Olsson och Lustig.
Det är så man bygger lag.
Tvenne ytterbackar och den mäktige Ibra.
Forsberg och Isak i brist på alternativ.
Kanske jag får bita i det sura och ta Kim till nåders.
Tillsammans med Lewicki.
Sen vet jag inte mer.

IMG_2838

Tappade en 25-öring, sa jag.
I Varnhem hoppar inga halta löss.
Gott kaffe och mycket folk.
Hyggligt cykelväder.

IMG_2840

Grönt är färgen på tapeten.
Motorcyklar är populära på sommaren.
Så satt jag en stund på stan.
Sen åkte jag hem.

IMG_2844

25 öre är ändå 25 öre.
Får väl fortsätta med Starke man.
Imorgon är det söndag igen.
Svårt och svårt, sa Gustav Vasa.

God afton!

 

Kommentera

