Nutrocker

Nu kommer rysskylan tänkte jag och tog ett snabbad.
Sen knatade jag hem med mina jordgubbar.
Sommaren är fortfarande ljuv och öm.
SMHI kom med falska bulletiner.
Allt är m.a.o. sig likt.

IMG_2914

En miljard skivor på Spotify och jag spelar Emerson, Lake & Palmer.
Gillar Pictures at an exhibition.
Så mycket rock´n´roll är jag.
Låter i.a.f. bättre än de eländiga mopederna på gården.
Även en helikopter svepte in över betong.

IMG_2917

Nu är det tid att frossa i färskpotatis och jordgubbar.
Har eljest lyssnat på The Alan Parsons projekt och Pink Floyd.
Varför blir det på detta viset.
Så går det när man har för mycket valfrihet.
Skjut mig.

IMG_2941

Kollar på Starke man och oppositionsrådet får ett återfall.
Värsta skräckscenariot.
Ska se färdigt säsong 2.
Trädgårdstider gillas skarpt också.
Så får det bli.

God kväll!

Kommentera

