Caravan

Blir ingen sommar i år heller.
Skulle kunna tänka mig att lyssna på Kikki, De Geer och Kerstin Ekman.
Inget jag kommer och lika vaken på nätterna för.
Krossa kapitalismen….just sayin´.

IMG_2653

Har hittat en serie på SVT Play som jag inte vet om jag sett förut.
Anno 1790 känns bekant men ändå inte.
Makligt tempo och sköna gästskådisar.
Christina Schollin går det inte att få för mycket av.

IMG_2650

Fick en halvannan timme på fiket med lä och sol.
Tjechov på café är en oslagbar kombination.
Sen drog det in mörka moln över Hellestad.
Köpte en melon på vägen hem.

IMG_2649

Är det slut på det roliga nu.
12 fuckin´ ° imorgon.
Borde kasta lite saker.
Nu undrar jag bara hur det gått med mammas deklaration.

God afton!

 

4 reaktioner på ”Caravan

  1. Den där damen på bild, den med huvud på. Vilken staty! Var finns den, hon?
    Ja, här är blott och bart bara + 10 grader, nordanvind på det. Typisk försommartid.
    Ha det gott!
    Fridens!

    Gilla

Kommentera

