I think it´s gonna rain today

Det har regnat mest hela dagen.
Naturen tackar och tar emot.
Jag tittar på fotboll.
Ryssarna ligger pyrt till.

IMG_2641

Ingela “Pling” Forsman var med i Bambis som ung.
Det är sånt man får reda på om man lyssnar på radio.
Nu är det Rumänien – Schweiz om jag förstått det rätt.
2 X 45 min med rökpaus.

IMG_2731

I morgon hoppas jag få sträcka ut benen.
Tycker SVT utklassar sunk-4:an.
Kråkan håller på Albanien.
Jag håller på alla och ingen.

Go´kväll!

4 reaktioner på ”I think it´s gonna rain today

Kommentera

