Cogito, ergo sum

Ett litet mellanläge.
Innan midsommar och sen juli augusti.
Innan högsommarvärmen sveper in.
Då passar det bra med fotboll.

IMG_20160616_104411 söm (2)

Så här idylliskt ser det ut vid mitt fik.
Man måste ju ha näring.
Halvvägs till stan, halvvägs hem.
En oas i asfaltdjungeln.

IMG_20160616_111327

Aldrig utan ett dopp.
Hittade ett par badbyxor i cykelväskan.
För oförutsedda tillfällen.
I nöd
fall.

IMG_20160616_111503

Jag kan flyga.
Jag kan simma.
Jag kan fika.
Därför finns jag.

God afton!

Kommentera

