He´s back

Tvätt på tisdagar och regn i midsommarveckan.
Säkert som amen i kyrkan.
Än så länge ingen hysteri.
Sitter och läser i en manual.
Maria har köpt en ny kamera till mig.
Jag föredrar att säg oss numera.
Fatta att jag älskar den kvinnan.

IMG_3015

Picknic är det nya svarta.
Tror det kommer att slå igenom på allvar i år.
Picknic och stringhyllor.
Tidigare i år visste jag inte vad en stringhylla var.
Nu förstår jag inte hur jag kunnat leva utan dem.
Jag ska ha  favoritböcker på min.
Fatta att jag är lycklig.

IMG_3014

Saknar mammas kolonilott.
Saknar rabarber och nyupptagen färskpotatis.
Och rödbetor och västeråsgurka.
Saknar mamma.
Tänker ringa henne mest varje dag.
På ICA Maxi kostade potatisen 1:- kg.
Fatta vad glad jag blev.

God morgon!

4 reaktioner på ”He´s back

Kommentera

