Ett steg till

Maria säger att Alissa inte är döpt efter Alice Cooper.
Snart ska jag få träffa henne live.
Jag har en miljon bilder på Alicekatten.
Grattis på namnsdagen sötnos.
Hoppas du får läkor idag.

IMG_3178

Fotboll är en riktig pajsasport.
Sverige och Albanien fick smita ut bakvägen.
And me I just don´t care at all.
Vädret är halvdant.
Tror det är varmt.

IMG_3183

Det var fantastiskt ljud i mina trådlösa lurar.
Nu återstår bara att se vad det är för hake.
Äter väl batteri kan jag tänka.
Utan hemelektronik stannar världen.
Ska testa dem när jag cyklar ner till stan.

IMG_3185

Lyssnar på Pughponken.
Hade aldrig dubbelskivan.
Liveskivor var oftast som huggormsavföda.
Nu kan man lyssna lite som man vill.
Till och med trådlöst.

God morgon!

Kommentera

