Dagen efter

Vi var rätt trötta efter båtresan.
Sjön suger kan här med vidimeras.
Softar och chillar.
Tar det piano.

DSC_0027

Ett loppisbesök är aldrig fel.
Tidan var mer kvantitet än kvalitet.
Böckernas hus är inte som det en gång var.
Men vi har roligt på våra resor.

DSC_0028

Maria har beställt falukorv och makaroner.
Hennes vilja är min lag.
Kanske jag kollar lite på Touren.
Idag har vi semester.

God eftermiddag.

2 reaktioner på ”Dagen efter

  1. Touren är löjligt, har skällt ut min farsa för att han sitter och kollar mil efter mil, timme efter timme! De ligger ju alla i en enda stor klunga i 30 mil, sen de sista 100 meterna är det spurt! LÖJLIGT! Och jag kan fn ge mig på att hälften är dopade, med dessa grodlår! Är annars glad idag och solen skiner härligt här i Sthlm!

    Gilla

Kommentera

