Smiling phases

Så har ock rabarberpolisen fångad sin första Pokémon.
Jag är ägd av spelindustrin.
För övrigt känner jag mig frisk om ej lite ålderstigen.
Utanför härjar kastvindarna i oregelbundna intervaller.
Solen tittar eljest fram mellan varven.
Imorgon kommer Maria.

DSC_0016

Kanske vi kan snika till oss en halvdag vid badhytt III.
För övrigt verkar väderprognoserna gynnsamma.
Vindarna på västkusten är ej att leka med.
Minibungalowen var utrustad med kokplatta och vattendunk.
Stenåldern ringde och önskade lycka till.
Undrar om det finns Pokémonisar i Fjällbacka.

DSC_0025

Roade mig med skotsk krim och Indian summer igår kväll.
Idag vet jag inte så noga.
Graniten tarvade ett par bra tennisskor vill jag minnas.
Märket var Tretorn och höga skaft var inte att tänka på.
Fötterna måste andas, sa alltid min ömma moder.
Nu förtiden är sandaler mitt adelsmärke.

God morgon!

2 reaktioner på ”Smiling phases

Kommentera

