Thinking of you

Kära läsare.
Eder truly tar semester.
Jag kan inte tänka mig att det finns
Wi-Fi i en minibungalow.
Min senaste semester tillbringad jag i Varberg.
Vi gjorde en avstickare till Ullared.
Det var sommaren anno 2003.
Jag var salongsberusad mest hela tiden.
Min sambo skulle nog utryckt sig annorlunda.
Kan hända att vi tog Motala också innan vi skiljdes.

IMG_3206

Det är nya friska tider nu.
Jag har varit spik nykter i åtta år.
Den 30:e juli förra året träffade jag Maria för första gången live.
På den vägen är det.
Ett tag  funderade vi på undervattenshotellet Utter Inn.
Ehur vi övernattat i min ringa lya kändes det emellertid inte som någon utmaning.
Först tar vi Fjällbacka, sen tar vi Öland.
Det är våran gemensamma målbild.
Inget står ristat i den bohuslänska graniten.

IMG_3282

Tvättar  några maskiner.
Vi hoppar över Hjo idag.
Vädret är sådär.
Sommaren börjar först imorgon.
Kan inte packa förrän jag har min väska.
Au revoir möss och människor.
Nu stänger jag ner butiken.
Återkommer med ny friska bilder.
Det tar aldrig slut.

God morgon!


Kommentera

