I don´t want to know

Är uppe med tuppen.
Min idé var ett morgondopp i Boulogner.
Tiden bara rinner iväg.
Jag har ständig semester.
Jag är aldrig ledig.

DSC_0069

Det är lagom varmt nu.
Jag tar cykeln ner till stan.
Till en av Sveriges bästa badsjöar.
Fan tro´t, sa Relling.
Duger gott till ett morgondopp.

DSC_0092

Hundar skäller.
En pappa tar på sitt barn en tröja.
Jag skulle också protesterat.
Som liten var jag både kräsen och skeptisk.
Nu bryr jag mig föga.

DSC_0093

Ska bara bädda och borsta tänderna.
Lyssnar på Rumours.
Det står melon på inköpslistan.
Jag har semester.
Jag är aldrig ledig.

God morgon!

Kommentera

