No doubt about it

Gillar slutet i Saturday Night Fever.
Gillar hela filmen.
Varför såg jag inte den när det begav sig.
Jag var väl i fel tid och på fel plats.
Idag är det J. Geils Band som gäller.

DSC_0040

Tog ett bad i morse.
Jag hade hela Boulognersjön för mig själv.
Fikade och handlade.
Hur känner man igen en god melon.
Sniffar och knackar.

IMG_3317

Känns som ett mellanläge.
Snart dags för period tre.
Augusti brukar vara en fin månad.
Juni juli augusti.
Det eviga mantrat.

IMG_3324

Kommer ta 18 timmar att scanna min dator.
Jag uppnådde den aktningsvärda level nr 5 idag.
Ska besöka ett gym på torget.
Fråga mig inte varför.
Jag följer bara populasen.

God afton!

Kommentera

