Yolanda

Nu såg jag två program på tv4 play utan reklam.
Än är inte undrens tid förbi.
Ernst verkar inte gilla kvinnor.
En trägårdsmästrinna skymtade förbi i avsnitt två.
För övrig alla dessa förträffliga män.
Jag blir bara uttråkad.
Tacka vet jag Agatha.

DSC_0070

Har plockat fram dammsugaren.
Mitt fredagsnöje.
Annars har jag både fikat och badat.
Pokémonade lite i Helensparken.

DSC_0016

Den som Pokémonar syndar icke.
Tänk på det ni alla fariséer och tvivlare.
Eljest har vädret varit strålande.
Åt lax och risotto till middag.

DSC_0023

I år har jag sett på både Fotbolls-EM och Tour de France.
Jag som inte ens är sportintresserad.
OS ska jag heller inte se på.
Kråkan påstår att han är anmäld till fäktningen.
Jag hoppas det kommer saker emellan.
Känns som vi inte är helt klara med Hjo.
Tänker inte klaga på sommaren.

God afton!

Kommentera

