Guld-Emma…not

Tog den randiga tröjan idag.
Frös ändå.
Tror vi får nöja oss med detta.
Sommaren är slut.

DSC_0042

OS lever sitt eget liv.
Har på damernas linjelopp i bakgrunden.
Jag gillar gatstenen.
Tror det är bohuslänsk granit.

DSC_0056

Ernst, Agatha, Rickard och Indian summers.
Eftermiddagens TV-program.
Nu är jag ikapp.
Funderar på om jag sett Snoken säsong 3.

DSC_0043

Det tar på psyket att pokémona.
Jag hade en givande sittning i Boulogner.
Två luringar var utlagda.
Känner mig nöjd och trött.

God afton!

2 reaktioner på ”Guld-Emma…not

Kommentera

