Dance the night away

Alla heter Sarah och Emma.
En vinnarskalle och en typisk tvåa.
Vi älskar dem alla.
Med den svenska mannen är det inte mycket bevänt.

DSC_0083

Nu har jag sett tvenne linjelopp på cykel.
Bäst var bisittarna.
Cykelsport handlar om vett och etikett.
Rakade ben är kutym.

DSC_0081

För övrigt saknar jag de obskyra sporterna.
Hur roligt är det med handboll och fotboll.
Nu går jag all in i den moderna femkampen.
En paradox i ett nötskal.

DSC_0075

Utanför råder grådask.
På displayen skiner alltid solen.
Idag levlar jag 16.
Skjut mig.

God morgon!


 

 

 

Kommentera

