Ain´t it just like a woman

Idag rotar jag fram långbyxorna.
Livet är hårt för en Pokémonjägare.
Det blåser byigt och regnet hänger i luften.
Idag levlar jag 17.

DSC_0097

Igår gillade jag både Allsång och Midsomer.
Är osäker om jag gör detsamma med OS-sändningarna.
Känns ostrukturerat och rörigt.
Spyr på spelreklamen.

DSC_0107

Just spelreklamen var anledningen till att jag sa upp alla betalkanaler.
Kändes förnedrande att betala för eländet.
Risk för att dagens aktiviteter blir inställda.
Grådasket ligger som en våt filt över betongen.

God morgon!

Kommentera

