Esther & Abi Ofarim

Tackar vänligt men bestämt nej.
Tänker inte lära mig Nationalsången utantill.
En gång kunde jag jag hela Lyckliga gatan.
Om det kniper kan jag klämma ur mig förta halvan av Samborombon.
Men sunkiga Du gamla du fria; not.

DSC_0007

Gårdagens höjdpunkter var kanotslalom och lerduveskytte.
Annars är det mest jidder.
Sportradion lät som en dålig kopia av P3.
Jag vill ha rafflande referat och inte trams.
Ungefär som en anständig blogg; ingen nämnd och ingen glömd.

DSC_0008

Kommer ni ihåg Cinderella Rockefella.
Det gjorde inte jag.
Det är sånt man kan ligga vaken på nätterna och grubbla över.
Idag visar termometern 10°.
Det finns inget dåligt Pokémonväder.

God morgon!

Kommentera

