Sail away

Ett tag trodde jag det hette höstsnuva.
Jag är lite rostig, som mamma alltid sa.
Snart skall det klarna i systemet.
Ser ut att bli en fin dag.

IMG_20160814_092606

Jag cykeln över det mäktiga berget.
Upp och ner, fram och tillbaka.
Kan vara en svanesång.
Kommer att sakna Billingen.

IMG_20160814_092625

Idag får Pokémonerna klara sig bäst de vill.
Allt har sin tid.
Vinden kommer från nord-väst.
Det är inget som jag bestämt.

God morgon!

2 reaktioner på ”Sail away

  1. Har inte varit sjuk sedan skilsmässan – men nu blir jag väl det då jag är kaxig? 😀
    Däremot har jag fått snyta mig från och till, undrat om jag har allergi men det är en lätt form i så fall.
    Ha en fin fortsättning på veckan bästa Rabarberpolis!

    Gilla

Kommentera

