I´m gonna be a wheel someday

Så fort det bränner till byter jag kanal.
Är en riktig mes när det gäller sport.
Skyller på mina franska nerver.
Föredrar Ernst framför en rafflande brottningsmatch.

DSC_0108

För övrigt tycker jag vi har nog med krimskrams-medaljer och kråkguld.
Hellre en sjundeplats än en ärorik silverpeng är mitt motto.
Konungariket Sverige har blivit en nation av losers.
Mitt recept lyder mera meldonium och astmamedusin.

DSC_0106

Som Pokémonjägare går du i ett ständigt rus.
Blodvärdet ligger skyhögt över gränsen och testosteronvärdet är alltid på topp.
Hålögd, skrupelfri och utan moral stirrande på displayen.
Imorgon levlar jag 22.

God afton!

2 reaktioner på ”I´m gonna be a wheel someday

Kommentera

