Hey Willy

När vi spelade dödgrävarfotboll i Rio.
Det går tretton silvermedaljer på dussinet.
Att ständigt vara tvåa på bollen.
Hon Solo hade rätt i sak.
Detta sagt av en pajas som inte sett en minut av svenska OS-landslaget.

DSC_0126

Det gäller att välja sina bataljer.
Igår valde jag Ibra.
Idag är jag i valet och kvalet.
Börjar känna sistaminuten-stressen.
Jag är inte färdigbadad.

DSC_0130

The Hollies låtkatalog tar aldrig slut.
Kan meddela att jag slutat bädda sängen.
Allt enligt småländska seder och bruk.
Till slut skola det även bliva människa av denne fattige syndare.
Kan inte bestämma mig.

God morgon!

2 reaktioner på ”Hey Willy

Kommentera

