Editions of you

Kollade Fråga Lund med Luuk.
Funderar på om det inte var för trevligt.
Hade nog väntat mig lite torrare humor.
Ska väl ge det en chans till.
Dock snappade jag upp ett filmtips.

DSC_0090

Att låta nazisterna älta sin skit på bokmässan.
Att över huvud taget tänka tanken.
Världen är galen.
Jag lyssnar på Roxy Musics fyra första.
Alltid de fyra första.

DSC_0147

Levlade 23.
Nu tar matfestivalen över staden.
Det har aldrig varit min grej.
Idag åt jag isterband och stuvad potatis.
Må solen lysa över festligheterna.

God afton!

 

Kommentera

