Your loving eyes are blind

Världen har blivit galen.
Jag tänker konvertera till Pokémon.
Mitt namn kommer hädanefter att vara Snorlax
Du träffar mig i vänskapsgymmet på Rydstorget.

DSC_0087

Idag skiner solen över den med rätta förtalade stadsdelen.
Utan att ha sett videon håller jag med.
Vi behöver ingen ny rektor, vi behöver en befälhavare.
Utanför gulnar obönhörligen träden.

DSC_0085

Jag väntar på att tvätten ska bli klar i den ostädade tvättstugan.
Idag väntar ingenting.
För övrigt var filmen gjord av män med män för män.
Ungefär som Sommar med Ernst.

God morgon!

 

 

 

Kommentera

