Acka raga

Man får vara glad för det lilla man har.
Jag är en enkel man med enkla vanor.
Idag skall jag äta Ägg a la Skanör och läsa ut min Slas.
Kanske det blir en Brad Pitt-film efter maten.
Har människan en nödtorftig spis så ska människan vara nöjd. 1 Utv 3:16

DSC_0112

Lyssnar på en obskyr Birdsplatta.
Jag var för ung när det begav sig och jag är för gammal nu.
Snart blir det P4+ för hela slanten.
En radiokanal helt renons på jidder.
Det är synd att klaga.

DSC_0116

Idag tar jag långärmat och sandaler.
Har mejlat till Skattemyndigheterna.
Äntligen börjar jag fasa in cyberspace i mitt tänk.
Tycker det ser kallt ut.
Det finns grader i helvetet.

God morgon!

 

 

 

 

Kommentera

