The day the earth caught fire

Det var här damen med Volvon gick på grund.
Själv stod jag vid sidan om och inkasserade min första Pikachu.
Försök att backa, sa jag.
Har tid hos tandläkaren, sa hon.
Platsen är redan historisk.

IMG_20160909_093437

Sensmoralen torde vara denna.
Fucka inte upp med Västtrafik.
Pikachu kan dyka upp där du minst anar det.
En visdomstand betyder inte klokskap.
Så fick även denna saga ett lyckligt slut.

IMG_20160909_093347

Ska packa resväskan.
Idag rekordvärme, imorgon snö.
Det är hårda tider för pokémonjägare.
Ska jag ta med mina pelargonier.
Allt skall blöttas och stöttas.

God afton!

Kommentera

