Fruktförmedlingen

Maria tog mig på en guidad pokemontur.
Sjukhus, universitet och slott flimrade förbi när jag lyfte blicken från displayen.
Jag kommer att trivas fint i Växjö.
Sen strosade vi i stan.

DSC_0085

På TV säger de att Sverige Riksdag ska öppnas sekulärt.
Det ser ut att bli ännu en fin dag.
Skulle inte förvåna mig om det blir loppis.
Tyvärr fick jag inte igång taklampan.

DSC_0086

Alice är fortfarande lite reserverad.
Med läkor och tålamod bygger man relationer.
På balkongen står tvenne solstolar.
Vad mer kan man begära.

God morgon!

2 reaktioner på ”Fruktförmedlingen

Kommentera

