Jag hörde inte vad ni sade om ni sade något

Utanför pågår trafiken.
Först åker arbetarna till jobbet.
Sen släntrar gymnasieleverna till skolan.
Bussarna går i en strid ström.
Jag lever åter i civilisationen.

collage

Imorgon återvänder jag till misären.
Får hoppas det blir en kort visit.
Jag kom med två fulla väskor och reser med en rygga.
Tandläkaren väntar.
En fika på stan.

received_1040039412775986

Igår jagade vi Pokémoner i solgasset.
Idag ska vi äta hamburgare.
Kanske firar vi med lite mousserande.
Sen är det slut på det roliga för den här gången.
Jag reser med lätt packning.

God morgon!

Kommentera

