One toke over the line

Tåget åkte förbi Knohult.
I Nässjö bytte jag.
Sen brakade GPS:en ihop.
Kan bara gissa hur många Snorlax jag missad.

IMG_3486

Jag är hemma igen.
Blommorna hade överlevt.
Två och en halv vecka är något mellan en evighet och ingenting.
Nu fortsätter jag att packa.

IMG_3502

Ska säga upp lägenheten.
Jag säger upp bekantskapen med Södra Ryd.
Älskade hatade förort.
Jag byter jidder mot trafikbuller.

IMG_3510

Saknar Alice också.
Och soffhänget.
Saknar redan Maria.
Det är mörkt och jag känner mig pömsig.

God kväll!

Kommentera

