You can´t live in the past

Under drygt två veckor vattnade jag inte mina blommor.
De har aldrig mått bättre.
Vatten är ett otyg för krukväxter torde vara en rimlig slutsats.
Själv föredrar jag en kopp kaffe på morgonkvisten.

DSC_0110

Vi plitar ner oktober i loggboken.
Jag fasar ut Sveriges 8:e mest utsatta stadsdel.
På Spotify  Ian Hunter.
Håller mig hemmavid idag.

DSC_0111

Kasta saker är tidens melodi.
Nu åker det sista ut.
Det drar kallt från vädringsfönstret.
Kommer bli en strålande höstdag.

God morgon!

2 reaktioner på ”You can´t live in the past

Kommentera

