Suite: Judy blue eyes

När man drömmer om att man är trött.
Då är det inte lätt att få upp ögonen.
Ät vitaminer; jag vet.
Ät kaker.

IMG_3518

Fryser och knorrar.
Fikade utomhus idag.
Det var gott om plats.
Farväl Rådhuscafét.

IMG_3519

Senast jag levlade var när Eldkvarn brann.
Vi är ett segt släkte.
Snart har Maria gått om mig.
Jag är en loser baby.

IMG_3516

Känner mig klar här.
Det återstår bara preludier.
Lika bra att frysa framför dumburken.
Imorgon är en annan dag.

God afton!

Kommentera

