Here today, gone tomorrow

Tager mig en köttbullsmacka idag också.
Varför ändra på ett vinnande recept.
Levlade till 26.
Känns som jag börjar fasa ut.
Pokémoner hör sommaren till.

IMG_20161013_105656

Det pågår en streetfoodfestival.
Doften av smält ost ligger tung över torget.
Allt känns malplacerat.
Jag slank in på Gräddhyllan.
Ett pålitligt hak.

IMG_20161013_105826

Anrika Commerce fyller 50.
Själva sinnebilden för ett klassiskt köptempel.
Från början var det ett hav av affärer.
Allt flöt ihop och det var bara att handla besinningslöst.
The american way.

IMG_20161013_105854

Imorgon blir det förbesiktning.
Sen drar jag till Småland.
Om Gud vill och byxorna håller.
Längtar till min familj.
Maria funderar på att köpa en get.

God kväll!

2 reaktioner på ”Here today, gone tomorrow

Kommentera

