Åklagaren lade ner förundersökningen

Idag sa jag upp TV-licensen.
Nu är jag formellt skattskriven i Småland.
Till helgen åker jag till Skövde och röjer ut det sista.
Men först en sväng till IKEA.

IMG_20161025_072852

Våran lya är ett under av detaljrikedom.
Jag har inte ens upptäckt hälften av allt pycke.
Varje dag är ett äventyr.
Bäva månde julpyntandet.

IMG_20161025_072922

På andra sidan gatan ligger en städfirma.
I soffan ligger Alice.
Maria lockar håret och kollar nymo.
Själv sliter jag med en blogg.

God morgon!

2 reaktioner på ”Åklagaren lade ner förundersökningen

  1. Tänk så härligt! Ett nytt liv, en ny kärlek.
    Du vet att allt det här inger mig hopp också.
    Inte för att jag har bråttom, trivs med mig själv – men en viss tvåsamhet skulle inte vara fy skam. Någon kram då och då, en hand att hålla i.
    Hälsa Maria och ha det så gott ❤ ❤

    Gilla

    1. Kloka ord från en klok tjej. Gick egentligen ingen nöd på mig heller, men det har hela tiden funnits en längtan. Önskar av hela mitt hjärta att den rätte dyker upp för dig också!
      Maria hälsar så gott ❤

      Gilla

Kommentera

