Dear Mr. President

Ska införskaffa mig ett par touchvantar.
Det finns inget dåligt pokémonväder.
Glöm inte att köpa skinka, älskling.
Jag gör så gott jag kan.

DSC_0122

Vi lever i en mansvärld.
Alla bär vi på en mask.
Jag tror tomten är en hen.
Alice for president.

DSC_0121

Idag tänker jag besöka ett nytt fik.
Återkommer när jag vet namnet.
Snart skall jag sätta upp en stringhylla i sovrummet.
Kan knappt bärga mig.

DSC_0123

Dags att ta en dusch.
Katten ligger i sin korg.
Freedom is for children.
Ännu har inte världen gått under.

God morgon!

 


2 reaktioner på ”Dear Mr. President

Kommentera

