Där simmar varken haj eller val

Jag har skådat in i framtiden.
Den är fyrdimensionell.
Här en liten hint: varning för hajar.
Snart är verkligheten ett minne blott.
Ska investera i åksjukepiller.
Älsk på cyberspace.

IMG_20161113_142420

Googleappen i mobilen hänvisar till artiklar från Fria Tider och Avpixlat.
Sen när blev nazismen en naturlig del flödet.
Undergången är nära.
Stänger ner och spyr.
Åt helvete med Google.
Jag drar på mig VR-glasögonen och ber en stilla bön.

IMG_20161113_142441

Hade en trevlig eftermiddag med Marias familj.
Känner mig tacksam och priviligierad.
Hemma väntade Alice.
Hon är en klippa i en förvirrad värld.
Idag är det sagt att rysskylan skall vika hädan.
Jag tänker inte protestera.

God morgon!

3 reaktioner på ”Där simmar varken haj eller val

    1. Nu är det höst igen! 😌 Blev förtvivlad när det dök upp artiklar från Fria tider. Vill inte ta i dem med tång.
      Gitarren tillhörde ett spel, om jag fattade det rätt.
      Ha det gott Ninna och lycka till med flytten!!!

      Gilla

      1. Vet inte ens vad Fria tider är, men förefaller som om det är något jag inte ens vill slänga en blick åt. Än mindre röra vid.
        En gitarr i ett spel! Ser ut som en vanlig elgitarr. Som man spelar på.
        Tack Eje! Det kommer att bli bra det där!

        Liked by 1 person

Kommentera

