Leve ett varierat utbud

Cyklade ner till city och fick mig en lektion i spänning.
Eljest blev jag inte klokare.
Dock är bodknoddarna på Kjell & co ett under av trevlighet.
Så gick jag in på ett av stadens tusen apotek och köpte Alvedon.
Ett ärligt tack till den reformen.
Blev vänligt bemött och fick mitt huvudvärkspulver.

IMG_20161214_123127

Nu är det inte huvudet som fallerar utan de gamla påkarna.
Har fått nåt molande i benen.
Petitesser i allmänhet, irriterande i synnerhet.
Hann knappt innanför dörren innan jag upptäckte att Pikachu spammade vid f.d. vattentornet.
Det var bara att kasta på sig paltorna igen.
Jag blev furstligt belönad.

collage

Några småkillar hjälpte mig att evolvera.
Vi pokémonare startar inga krig.
Sen värmde jag på rester från julmiddagen.
Alice älskar skinka men inte julkorv.
Rundade av med vaniljglass och pepparkakor.
Everclear – AM Radio.
Spis för gudarna typ.

God afton!

Kommentera

