Torsk

Hey baby.
Hur mår du när världen största demokrati ljuger dig rakt upp i ansiktet.
Hur känns det när män våldtar med ett belåtet flin på sin läppar.
Hey min älskade.
Vad skall det bli av oss.

received_1154173894695870

Hey min allra finaste.
När rättskaffens kvinnor och män går vilse i det mörkbruna träsket.
När det går tretton lögner på ett dussin.
Vad gör vi då sötnos.
Kan du berätta det för mig.

received_1154173378029255

Hey älskling.
Då hat och hån har blivit var mans tungomål.
När världens största demokrati spottar oss i rakt ansiktet.
Vad gör vi då min allra käraste.
Kan du ge mig ett svar.

God afton!

Kommentera

