My Toyota is fantastic

Mekonomen var en trevlig bekantskap.
Avgasröret är lagat och helt.
Jag tänker inte skriva bilreparatör på visitkortet.
Premiärturen gick till Erikshjälpen.
Maria överträffade sig själv med att fynda.
Själv firade jag med tvenne wienerbröd.

IMG_20170207_142833

Vi fick en halvtimmas promenad i rysskylan.
De sibiriska ishavsvindarna piskade oss i ansiktet.
Jag förfrös mina ömma fossingar.
Snart ska jag lägga ner mitt pokémonande och plocka upp kameran.
Är tokladdad.
Bäva månde min kära läsare.

IMG_20170207_142859

Finns väl ingen som röstar på Ladybush för ett sketet tv-uppträdande.
Demokrati är större än så.
Rock´n´roll är meningen med livet på 2:47 min.
Lycka är ett helt avgasrör.
Störst är ändå kärleken.
Att älska och bli älskad.

IMG_20170207_142956

Maria påstår att det är en giraff.
Ett smörknivsstöd i äkta förgyllt silver.
Tycker mer det lutar åt ett sjöodjur.
Vi har grälat om det där.
Trälådan härstammar från Odense.
Ljuslyktan är bara genialisk.

God eftermiddag!

Kommentera

