Hej då Snorlax

Back to the roots.
Rock´n´roll skall avnjutas i en transistor.
När Tio i topp var heligt.
Jag får rysningar.

WIN_20170210_13_02_48_Pro

Tack för sällskapet.
Nu har jag fångat min sista Pokémon.
Vi har haft mycket kul tillsammans.
Nu vänder jag blicken från displayen och går vidare.

collaget

Jag har pokémonat i öst, syd, väst och i nord.
I stad och på landsbygd.
Jag minns min första Snorlax med stolthet.
Nu lägger jag ner.

collagey

Vi har kämpat vid Helensgården och vid Växjösjön.
Jagat i den vackra Sandgrundsparken i Karlstad.
På gator och på torg, i skrymslen och i vrår.
Nu är det morsning och goodbye.

collagep

Jag har träffat unga som gamla.
Vi pokémonjägare är ett fredligt släkte.
Den som pokémonar syndar icke.
Guds frid möss och människor.

WIN_20170210_13_02_52_Pro

Nu blir det rock´n´roll för hela slanten.
My baby drove up in a brand new Cadillac.
But she ain’t never, ever coming back.
Yea, Cadillac, Woah Cadillac.

God eftermiddag!

2 reaktioner på ”Hej då Snorlax

Kommentera

