Haderianhadera haderianhadera

Jag sjunger Flottarkärlek för Alicekatten.
Och reciterar Björn Ranelid.
And I think she like it.
Sen visslar jag en stump.
Vår huskatt kräver god underhållning och rikligt med föda.

received_1176289349150991

Vi uträttade ärenden på stan.
Ibland händer det att brevbäraren ringer på.
Post Nord är underskattat.
Nu vankas det kokt torskrygg.
Och det är ändå bara måndag.

received_1176289342484325

Jag ska drömma, jag ska älska, jag ska sjunga om jag vill,
medan månen över moarna går vall.
Sen återstår bara att tvätta fönstren.
Ännu ligger rysskylan kvar över konungariket.
Men sen…..då.

God eftermiddag!

2 reaktioner på ”Haderianhadera haderianhadera

Kommentera

