Vi väntar på matte

För några år sen såg jag på youtube en nazist yra om judefrågan.
Då blev jag lugn.
Finns väl ingen vettig människa som bryr sig.
Nu sitter asen i riksdagen.
Tack så jävla mycket.
Tack vän av ordning och hederlig svensk skattebetalare.
Ur askan i elden.
Och värre blir det.

IMG_20170217_145043

Jag tror på den lilla familjen.
På kärlek och godhet.
Jag tror på frihet och demokrati.
Vad var det som gick fel.
I mitt nästa liv ska jag bli katt.
Eller ko.
Snart kommer min älskling.
Då blir allt bra igen.

God eftermiddag!

Kommentera

