Combat cat

Minnesgoda läsare vet vad som vankas när eder truly lägger in sill.
Ett besök hos far är i faggorna.
Det ryktas att landshövdingen i Skaraborg ska bygga en mur mot Småland.
Smålänningen äro snål och opålitlig, yrade den gamle potentaten.
Som landsflykting ligger man pyrt till.
På måndag är ett besök planerat.

IMG_20170218_132841

Alice och jag känner oss lite pömsiga.
Jag frös som en gammal get nere på stan.
Vill ju inte bli sjuk nu.
Vi kurerar oss med Vinterstudion.
Skidsport skall avnjutas på divanen.
Katten nickar instämmande.

collage

Den gröna bilen förärades med en bot.
I centrum kryllade det av B- och C-kändisar.
Min sambo lovade att skydda mig om Owe  dök upp.
Mello upplevs bäst i evigt mörker och med ramslökschips.
Ja, jag vet.
Kan inte släppa pokémonandet helt och hållet.

received_1179940698785856

Vi går en ny vår tillmötes.
Uppgraderingar och solvargsgrin blir legio.
Alissa är en kampkatt, sa jag till Maria.
Biter hon dig i näsan, släpper hon aldrig taget.
Nu börjar skidskyttarna skjuta skott.
Det är lördagseftermiddag och jag börjar så smått tina upp.

God eftermiddag!

Kommentera

